Asiakkaiden antaman palautteen perusteella Päijät-Hämeen pelastuslaitoksen valvontatoiminnan taso on pysynyt erinomaisena vuonna 2021. Asikkaiden kokonaisarvio valvontatoiminnan onnistumisesta on saanut lukuarvon 4,8 (asteikko 1-5). Asiakkaat huomioivat ja arvostivat erityisesti palotarkastajien ammattitaitoa, hyviä vuorovaikutustaitoja ja ystävällisyyttä.

Tutkimuksen kohderyhmänä ovat vuosittain määräaikaiseen valvontatoimintaan osallistuneet yritys- ja laitosasiakkaat ja sitä on toteutettu vuodesta 2009 lähtien. Vuoden 2021 tutkimus sisältää 215 asiakasarviota ja 542 tarkastajan itsearvioita 9.12.2021 mennessä. Tutkimuksen toteutti Innolink.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset.

Lisätietoja: riskienhallintapäällikkö Marjo Oksanen p. 0440-773 208 tai marjo.oksanen@paijatha.fi.